Sterowanie grą za pomocą fal mózgowych
Mind Control (określany często jako gra sterowana myślami albo gra sterowana umysłem) to innowacyjna technologia sterowania grami przy użyciu aktywności fal mózgowych. Jest to jedyne rozwiązanie, które pozwala na interakcję z grami i aplikacjami za pomocą siły Twoich stanów psychicznych. Tworzymy gry w tej technologii idealnie dopasowane do Twojego biznesu i jego wymagań.
Jak to funkcjonuje?
System działa w oparciu o specjalne opaski EEG, stworzone przez międzynarodowy zespół techników i lekarzy. Opaski te w medycynie wykorzystywane są do pracy nad aktywnością mózgu (jego stymulacji dążącej do zwiększania inteligencji, kreatywności, koncentracji, czy treningu pamięci).
Nasz system i gry na niego tworzone wykorzystują łatwość wykrywania i interpretacji stanu fal mózgu graczy. Możemy rozpoznać trzy typy sygnałów:
- Wzrost aktywności pracy mózgu – wtedy oceniamy poziom skupienia gracza.
- Spadek aktywności prazy mózgu – w tej sytuacji oceniamy poziom relaksu i rozluźnienia.
- Moment mrugnięcia powiekami – mrugnięcie wywołuje dowolną reakcję w grze/aplikacji.
To właśnie te informacje służą nam do tworzenia gier, w których zasady opierają się na wykorzystywaniu jednego bądź wielu sygnałów.
Zawsze zapewniamy:
Nieograniczone warianty gry
Dzięki technologii oraz wiedzy naszych specjalistów możemy opracować praktycznie dowolny rodzaj gry, idealnie skrojony do Twoich potrzeb.
Możliwość rozbudowy
System może być uzupełniony o sensor kinect, który daje dodatkową możliwość sterowania obiektem przy pomocy ruchu/gestu, a także pozwalający wykrywać podskoki gracza. Dzięki temu osoby grające uzyskują pełną kontrolę nad rozgrywką. Przy pomocy ruchu ciała kierując obiektem, a przy pomocy fal mózgowych wprawiając obiekt w ruch.
Innowacyjność
Nie ma co ukrywać, że Mind Control to jeden z najbardziej nowoczesnych i nieszablonowych pomysłów na zapewnienie uczestnikom eventów rozrywki na najwyższym poziomie.
Przykład gry Mind Control
Dostępne scenariusze gier Mind Control

Toczące się piłki
Gra polega na oddziaływaniu na prędkość ruchu obiektu widocznego na ekranie (w tym przypadku toczących się piłek). Im gracz jest bardziej skoncentrowany lub rozluźniony (zrelaksowany), tym szybciej porusza się piłka, którą steruje. Dodatkowym elementem, wpływającym na grę, jest opisane mrugnięcie powiekami – w tym przypadku powodujące podskoczenie piłki.
Wyścigi samochodowe
Ten scenariusz gry pozwala nam na uczestniczenie w wyścigu samochodowym na 1/4 mili (lub dłuższy dystans) wyświetlany na dużym ekranie. Dwóch graczy konkuruje ze sobą starając się przy pomocy aktywności swoich fal mózgowych jak najszybciej pokonać zadany dystans i dojechać do mety. Ten zawodnik, który, będzie potrafił mocniej się skoncentrować, albo bardziej zrelaksować (to co będzie mierzone wybieramy przed grą) ten pierwszy dojedzie do mety. Możemy także jako wartość mierzoną, zmienić czas pokonania trasy, na dystans (w km) pokonany w dostępnym czasie np. 60sek.


Maraton
W tym scenariuszu gry wcielamy się w biegaczy, którzy biegną i ścigają się w futurystycznej przestrzeni miejskiej. Mamy tutaj możliwość umieszczenia brandingu klienta w formie banerów reklamowych umieszczonych wzdłuż trasy biegu. Mamy możliwość gry indywidualnej, albo rywalizacji dwóch graczy.
Lot statkiem kosmicznym
Scenariusz, w którym gracze mogą sterować statkiem kosmicznym przelatującym przez świetlne pierścienie. W tej grze, możemy albo pokonywać „lata świetlne”, czyli odległość w określonym czasie, albo może obowiązywać zasada „kto pierwszy ten lepszy”, czyli klasyczny wyścig między dwoma graczami.

Jeszcze innym pomysłem na grę jest wykonanie aplikacji, w której gracz wygrywa, jeżeli osiągnie stan relaksu i utrzyma go przez odpowiedni czas. Oczywiście, gracz strony przeciwnej może w tym dowolnie przeszkadzać 🙂
Mind Control w akcji:


