Prezenter w 3D – najlepsza metoda w pozyskiwaniu klientów
Wirtualny prezenter (zwany też wirtualną asystentką / wirtualną hostessą) to idealne rozwiązanie dla każdego sklepu, recepcji, bądź salonu sprzedaży. Na całym świecie tę technologię wykorzystuje się również na targach, konferencjach i innych eventach, na których liczy się skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. To rozwiązanie spełnia 2 kluczowe role – przyciąga uwagę (tym samym zaciekawiając), a także jest odpowiedzialne za przekazywanie treści.
Jak działa taki prezenter?
Jest to projekcja wcześniej nagranego i odpowiednio sformatowanego filmu, która wyświetlana jest na specjalnie przygotowaną do tego celu powierzchnię. Płaszczyzna, na której zatrzymuje się obraz została wycięta zgodnie z kształtem obrysu ciała (tak, aby jak najwierniej oddać złudzenie realnie istniejącej osoby). Dodatkowo, sprzęt po dodaniu sensorów ruchu może być interaktywny i inicjować prezentację (sekwencję video) w momencie, w którym potencjalny klient zbliży się do postaci.
Co wyróżnia tę technologię?
Liczne zastosowania
Coraz częściej system ten jest stosowany również w siedzibach firm. Gdzie pełni rolę swego rodzaju punktu informacyjnego lub nośnika informacji (np. o firmie).
Bez przerwy
W przeciwieństwie do prawdziwych prezenterów czy hostess – taki wirtualny prezenter nigdy się nie męczy i nie prosi o zapłatę za nadgodziny 😉
Elastyczność
Dzięki dostosowanemu nagraniu oraz specjalnym właściwościom, którym cechuje się folia zastosowana do produkcji prezentera – jest on widoczny z bardzo szerokiego kąta sięgającego aż 170 stopni.