Alpha Vision dla MasterCard czyli największa kampania z wykorzystaniem Rzeczywistości Rozszerzonej oraz Hologramu w Polsce

Kilka słów o realizacji

Po 2 miesiącach ciężkiej pracy i co gorsza po 2 miesiącach kiedy nie mogliśmy ujawnić nad czym pracujemy…Nareszcie możemy się tym pochwalić!!! 😉

Od początku kwietnia ruszyła w całej Polsce loteria World MasterCard. Główną nagrodą loterii jest półgodzinny lot samolotem Mig-29, cywilną wersją jednego z najlepszych myśliwców na świecie!

Alpha Vision stworzyło aplikację Augmented Reality (Rzeczywistość Rozszerzona), która pozwala obejrzeć animację samolotu, idealnie odwzorowującą oryginał. Dodatkowo na cele akcji promocyjnej zapewniliśmy niesamowite Piramidy holograficzne (hologramy), oraz stworzyliśmy prezentowaną w niej animację. Piramidę holograficzną będzie można zobaczyć w kinach sieci Cinema City w następujących terminach:

  • 8-14.04 Wrocław Cinema City Korona
  • 15-21.04 Warszawa Cinema City Arkadia
  • 6-12.05 Kraków Cinema City Kazimierz
  • 13-19.05 Poznań Cinema City Plaza

Z aplikacją Rzeczywistości Rozszerzonej może zapoznać się każdy. Wystarczy wejść na stronę http://worldpromocja.pl i pobrać aplikację.

Akcja promocyjna obejmuje również reklamę prasową w największych periodykach w Polsce. Komponenty aplikacji Augmented Reality (tzw. markery) zagoszczą w takich tytułach jak: Wysokie Obcasy Extra, Viva, Traveler, Forbes, Voyage, Auto Świat, czy MaleMen.

Zobacz film z tej realizacji

Zobacz zdjęcia z tej realizacji